Effektivt og sikkert samarbejde i skyen
Dropbox Business
Hvis du gerne vil samarbejde effektivt, dele og opbevare data på sikreste vis, så er Dropbox Business vores bud på den bedste cloud-løsning for virksomheder.
Dropbox Business synkroniserer dine filer hurtigere
De filer der er gemt eller opdateret for nyligt, bliver automatisk hurtigt synkroniseret overalt, så du behøver ikke bruge tid på at sende de nyste versioner til dine kollegaer på mail. Microsoft OneDrive fungerer på samme måde, men kun med Office-filer, som fx. Word og Excel. Dropbox Business gør det på alle filtyper og formater som fx PDF, JPG, MP4, PSD og naturligvis også dine Office-filer.
Få evig adgang til tidligere filversioner – og mere tid til at fortryde slettet data
Dropbox Business kan genskabe filer 120 dage efter sletning. Andre cloud-løsninger giver dig ofte kun 30 dage, inden dine filer er væk for altid.
Hvad er Dropbox Business?
Se hvordan du kan effektivisere dit team. Dropbox Business er meget mere end bare en sikker fildelingstjeneste. Det er stedet hvor teams, redskaber og content bliver samlet
Høj sikkerhed
Beskyt filer med passwords. Et nyt krav i GDPR er personers "ret til at blive glemt". Med Dropbox kan du nemt styre hvem der har adgang til filerne og samtidig sætte udløbsdato på.
Dropbox Paper
Simpel og sikker løsning til samarbejde. Nemt værktøj til projektstyring, tjeklister og dele dokumenter med andre direkte fra appen.
Dansk support
Vi sidder klar til at hjælpe jer, så i får mest muligt ud af jeres Dropbox Business.
Nem og sikker fildeling
Du har adgang til dine filer fra alle dine enheder. Og så får du evig adgang til tidligere filversioner - og mere tid til at fortryde slettet data.
Få evig adgang til tidligere filversioner - og mere tid til at fortryde slettet data
Dropbox Business kan genskabe filer 120 dage efter sletning. Andre cloud-løsninger giver dig ofte kun 30 dage, inden dine filer er væk for altid.