It Support til virksomheder

It-support til din virksomhed

Det er vores erfaring, at it-support er vigtigt for de fleste virksomheder; sikkert også for din. I takt med, at virksomheder stadig bliver mere afhængige af it, og at it bliver mere og mere kompleks, så stiger behovet for support, når trælse situationer opstår.

Og når de trælse situationer kommer, ser medarbejderne gerne, at problemerne er løst før de overhovedet er opståede. Egne it-medarbejdere kan derfor sommetider få travlt, hvis de skal nå at hjælpe alle brugere på én gang.

Vores it-support har 5 dygtige it-specialister

I daglig tale kalder vi dem systemkonsulenter. De ved nemlig lige, hvordan it-systemer er skruet sammen, og er alle certificerede, autoriserede og eksaminerede i vores produkter og løsninger.

it-support

Vælger I vores XPect™ Plusaftale, er vi altid være klar ved telefonen, når I har it-problemer.

Vores support-team har forskellige kernekompetencer, og ved hjælp af vores sagssystem får vi sat den rette medarbejder på opgaven og derved løst dit problem hurtigere.

Hos os koster it-support ikke ekstra

Det er derfor ikke ”farligt” at kontakte it-supporten. Vores it-support er til alle jeres medarbejdere, og det koster det samme uanset, hvor meget I ringer ind.

Det meste af vores support kan klares over telefonen ved hjælp af fjernopkobling, men vi kommer også gerne ud på besøg, når opgaven kræver det.

Vi bruger ingen smarte it-betegnelser i supporten

Vi forsøger at snakke et sprog, hvor man ikke behøver at være it-specialist for at være med.

Det er nemlig vigtig for os, at I også ved, hvilke opgaver vi har udført, så vores samarbejde er helt gennemsigtig.

I vores sagssystem har du selv adgang til, hvor langt vi er med at løse dit problem samt hvilke opgaver, der er blevet lavet.

Transparens føres videre i vores prispolitik

Du kan altid være sikker på, hvad vi gør, hvornår vi gør det og hvad det koster. Det kræver en autoriseret medarbejder at godkende ekstra ydelser, som ikke er med i serviceaftalen.

På den måde får du ingen uforudsete regninger.

Vi tror på forebyggelse frem for brandslukning

Og det gør nemlig, at vi automatisk forhindrer en række mulige hændelser, som ellers ville kræve it-support. Det gør vi ved hjælp automatiske sikkerhedsopdateringer og forebyggende it-overvågning, som også er en del af vores it-serviceaftale XPect™ Plus.

Se, hvad vi kan gøre for din virksomhed